DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

marsSmo v vesolju sami ali ne? Rezultati raziskave, ki je bila objavljena ta teden, ponovno odpirajo to vprašanje. Skupina znanstvenikov je ponovno pregledala podatke, ki jih je leta 1976 na Marsu zbrala z roboti Viking. Prepričani so, da je NASA že odkrila, da življenje na tem planetu obstaja oziroma je obstajalo.

Pri raziskavi so z matematično analizo ponovno pregledali podatke o zemeljskih vzorcih. Odkrili so, da so vzorci zelo kompleksni, zaradi te lastnosti pa so bolj podobni živim organizmom kot zgolj rezultatom geoloških procesov. V prvotni analizi pred 36 leti so te vzorce zavrgli kot kontaminirane. Biolog Joseph Miller je v rezultate tako prepričan, da z 99-odstotno gotovostjo podpira življenje na Marsu. Poleg tega NASI svetuje, da ji na Mars ni potrebno poslati ljudi, da bi to trditev potrdili, dovolj bi bili mikroskopi, ki bi na planetu odkrili bakterije.

Preberite še:

Grožnja zasebnosti?

article thumbnail

V New Yorku zagonsko podjetje razvija projekt, ki naj bi izboljšal kakovost bivanja v velemestu, hkrati pa odpira veliko vprašanj o varstvu zasebnosti.

Kindle Unlimited

article thumbnail

Amazon je za tiste knjižne molje, ki knjižnega gradiva nimajo nikoli dovolj, pripravil poseben naročniški paket, ki se imenuje Kindle Unlimited in ki omogoča  skoraj neomejeno branje.

Tudi Bing bo 'pozabljal'

article thumbnail

Sodbo Evropskega sodišča, ki pravi, da mora Google iz rezultatov iskanja na uporabnikovo zahtevo izbrisati rezultate iskanja, ki posegajo v zasebnost in ki niso javnega značaja, mora upoštevati tudi Microsoftov Bing.

Samsung pretrgal poslovne vezi z dobaviteljem zaradi izkoriščanja otrok

article thumbnail

Po tem, ko je organizacija za zaščito pravic kitajskih delavcev opozorila na to, da eden izmed Samsungovih dobaviteljev (Dongguan Shinyang Electronics) kot delovno silo nelegalno zaposluje otroke, je južnokorejski proizvajalec elektronike v izogib [ ... ]

Twitter dosegel rekord po finalni tekmi na SP v nogometu

article thumbnail

Po mesecu dni se je v nedeljo zaključilo svetovno nogometno prvenstvo v Braziliji, ki je postreglo z mnogimi nepozabnimi boji in velikim finalom med Argentino in Nemčijo. Mnoge televizijske postaje so v času zadnje tekme zabeležile rekordno štev [ ... ]

Edwin Aldrin: Na poti do Lune sem videl NLP

article thumbnail

Drugi človek (po Neilu Armstrongu), ki je stopil na Luno, Edwin Buzz Aldrin, ki danes šteje 84 let, je na spletni strani Reddit razrkil, da je med poletom na Luno davnega leta 1969 videl nekaj, kar je opisal kot neznani leteči predmet. Nikakor pa  [ ... ]

Grožnja zasebnosti?

Kindle Unlimited

Tudi Bing bo 'pozabljal'

Samsung pretrgal poslovne vezi z dobaviteljem zaradi izkoriščanja otrok

Twitter dosegel rekord po finalni tekmi na SP v nogometu

Edwin Aldrin: Na poti do Lune sem videl NLP

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost