DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

marsSmo v vesolju sami ali ne? Rezultati raziskave, ki je bila objavljena ta teden, ponovno odpirajo to vprašanje. Skupina znanstvenikov je ponovno pregledala podatke, ki jih je leta 1976 na Marsu zbrala z roboti Viking. Prepričani so, da je NASA že odkrila, da življenje na tem planetu obstaja oziroma je obstajalo.

Pri raziskavi so z matematično analizo ponovno pregledali podatke o zemeljskih vzorcih. Odkrili so, da so vzorci zelo kompleksni, zaradi te lastnosti pa so bolj podobni živim organizmom kot zgolj rezultatom geoloških procesov. V prvotni analizi pred 36 leti so te vzorce zavrgli kot kontaminirane. Biolog Joseph Miller je v rezultate tako prepričan, da z 99-odstotno gotovostjo podpira življenje na Marsu. Poleg tega NASI svetuje, da ji na Mars ni potrebno poslati ljudi, da bi to trditev potrdili, dovolj bi bili mikroskopi, ki bi na planetu odkrili bakterije.

Preberite še:

HP iz trgovin umaknil 6 milijonov kablov

article thumbnail

Podjetje Hewlett-Packard iz trgovin umika 6 milijonov kablov za polnjenje računalnikov, saj so se ti pregrevali ali pokvarili.

Noben operacijski sistem ni več varen pred hekerji, pa tudi nobena naprava ne

article thumbnail

Raziskava, ki sta jo izvedla Kaspersky Lab in B2B International, razkriva, da uporabnike spleta najbolj skrbi zaščita zasebnosti in identitete, njihovih osebnih podatkov, financ in varnost otrok. Ker kar 79 % Evropejcev uporablja naprave na različ [ ... ]

Že poznate aplikacijo SLMMSK?

article thumbnail

Če spadate med tiste, ki jim gredo selfieji prijateljev zelo na živce, je aplikacija SLMMSK kot nalašč za vas.

Na startupjob.si zbrana prosta delovna mesta v mladih podjetjih iz IT-panoge

article thumbnail

Internet Week Slovenija, ki pokriva sceno mladih tehnoloških podjetij, je predstavil zaposlitveni spletni portal startupjob.si, kjer so zbrana prosta delovna mesta v mladih podjetjih iz IT-panoge. ''Portal je nastal kot odziv na perečo problematiko [ ... ]

Kaj je Navdy?

article thumbnail

Projekt Navdy je nastal v iskanju rešitev, ki bi pripomogle k zmanjšanju prometnih nesreč zaradi uporabe pametnih telefonov.

Samsung bo septembra predstavil Galaxy Gear Solo

article thumbnail

Novi izdelek Samsunga z imenom Galaxy Gear Solo bo septembra predstavljen skupaj z novo 'phablet' Galaxy Note 4 na tehnološkem sejmu v Berlinu.

HP iz trgovin umaknil 6 milijonov kablov

Noben operacijski sistem ni več varen pred hekerji, pa tudi nobena naprava ne

article thumbnail

Že poznate aplikacijo SLMMSK?

Na startupjob.si zbrana prosta delovna mesta v mladih podjetjih iz IT-panoge

Kaj je Navdy?

Samsung bo septembra predstavil Galaxy Gear Solo

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost