DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

marsSmo v vesolju sami ali ne? Rezultati raziskave, ki je bila objavljena ta teden, ponovno odpirajo to vprašanje. Skupina znanstvenikov je ponovno pregledala podatke, ki jih je leta 1976 na Marsu zbrala z roboti Viking. Prepričani so, da je NASA že odkrila, da življenje na tem planetu obstaja oziroma je obstajalo.

Pri raziskavi so z matematično analizo ponovno pregledali podatke o zemeljskih vzorcih. Odkrili so, da so vzorci zelo kompleksni, zaradi te lastnosti pa so bolj podobni živim organizmom kot zgolj rezultatom geoloških procesov. V prvotni analizi pred 36 leti so te vzorce zavrgli kot kontaminirane. Biolog Joseph Miller je v rezultate tako prepričan, da z 99-odstotno gotovostjo podpira življenje na Marsu. Poleg tega NASI svetuje, da ji na Mars ni potrebno poslati ljudi, da bi to trditev potrdili, dovolj bi bili mikroskopi, ki bi na planetu odkrili bakterije.

Preberite še:

Kako znižati račun za elektriko za do 15%?

article thumbnail

Elektrika je najdražja za mala podjetja in obrtnike, ki za elektriko plačujejo dobrih 50 odstotkov več od industrijskih odjemalcev. Ker bo elektrika menda vsako leto dražja, je merilnik porabe električne energije, ki pomaga za do 15 % zmanjšati [ ... ]

Zaposleni pri Applu so na voljo 24 ur na dan

article thumbnail

Dva nekdanja zaposlena pri družbi Apple sta mnenja, da ljudje, ki delajo za to podjetje, 'niso normalni', saj so na voljo 24 ur na dan. Zaposlitev v Applu sta primerjala z delom v jedrski elektrarni brez zaščitne obleke - ali se naučiš preživet [ ... ]

Zakaj izbrati Samsungov SSD 850 PRO?

article thumbnail

Samsungov SSD pogon 850 PRO z napredno tehnologijo 3D vertikalnega bliskovnega pomnilnika NAND, prinaša nove dimenzije zmogljivosti. Revolucionaren SSD 850 PRO je zaradi 3D V-NAND tehnologije idealna izbira za bolj zmogljive računalnike, prenosnike [ ... ]

HP Horizont 2014 razkril ključne poslovne in tehnološke trende prihodnosti

article thumbnail

HP Horizont 2014, osrednja poslovno-tehnološka prireditev družbe HP in eden največjih tovrstnih dogodkov pri nas, je imel rekordno udeležbo. Kar 550 ljudi se je seznanilo s poslovnimi in tehnološkimi trendi družbe HP, ki oblikujejo sedanjost in [ ... ]

Kdo so nagrajenci mednarodnega bienala industrijskega oblikovanja BIO50

article thumbnail

Mednarodno slovensko bienale oblikovanja BIO 50, najstarejši mednarodni oblikovalski dogodek v Evropi, je v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v Ljubljani predstavil rezultate šestmesečnega dela enajstih mednarodnih skupin, ki so razvijale proje [ ... ]

Bitcoin Institut iz Slovenije postal pridruženi član Bitcoin Foundation ZDA

article thumbnail

Bitcoin Foundation ZDA je v svoje vrste prejel prvega pridruženega člana iz južnega dela Srednje Evrope, Bitcoin Institut iz Slovenije, ki bo skrbel za celostno podobo svetovne Bitcoin Foundation v Sloveniji. S pomočjo nove spletne strani (http:/ [ ... ]

Kako znižati račun za elektriko za do 15%?

Zaposleni pri Applu so na voljo 24 ur na dan

article thumbnail

Zakaj izbrati Samsungov SSD 850 PRO?

HP Horizont 2014 razkril ključne poslovne in tehnološke trende prihodnosti

Kdo so nagrajenci mednarodnega bienala industrijskega oblikovanja BIO50

Bitcoin Institut iz Slovenije postal pridruženi član Bitcoin Foundation ZDA

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost