DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

marsSmo v vesolju sami ali ne? Rezultati raziskave, ki je bila objavljena ta teden, ponovno odpirajo to vprašanje. Skupina znanstvenikov je ponovno pregledala podatke, ki jih je leta 1976 na Marsu zbrala z roboti Viking. Prepričani so, da je NASA že odkrila, da življenje na tem planetu obstaja oziroma je obstajalo.

Pri raziskavi so z matematično analizo ponovno pregledali podatke o zemeljskih vzorcih. Odkrili so, da so vzorci zelo kompleksni, zaradi te lastnosti pa so bolj podobni živim organizmom kot zgolj rezultatom geoloških procesov. V prvotni analizi pred 36 leti so te vzorce zavrgli kot kontaminirane. Biolog Joseph Miller je v rezultate tako prepričan, da z 99-odstotno gotovostjo podpira življenje na Marsu. Poleg tega NASI svetuje, da ji na Mars ni potrebno poslati ljudi, da bi to trditev potrdili, dovolj bi bili mikroskopi, ki bi na planetu odkrili bakterije.

Preberite še:

ADAC test zimskih gum za sezono 2014/15

article thumbnail

Nemški ADAC test zimskih pnevmatik za sezono 2014/15 je za najzanesljivejše ocenil gume znamke Continental.

Kako deluje Apple Pay

article thumbnail

Apple Pay omogoča varno nakupovanje s preprostim dotikom ekrana, identifikacijo s prstnim odtisom ali geslom.

Kindle Voyage je pripravljen na vaša bralna popotovanja

article thumbnail

Amazonov Kindle Voyage je najtanjši e-bralnik, omogoča pa branje v popolni temi ali na soncu, saj se sam prilagodi svetlobnim razmeram.

Kako znižati račun za elektriko za do 15%?

article thumbnail

Elektrika je najdražja za mala podjetja in obrtnike, ki za elektriko plačujejo dobrih 50 odstotkov več od industrijskih odjemalcev. Ker bo elektrika menda vsako leto dražja, je merilnik porabe električne energije, ki pomaga za do 15 % zmanjšati [ ... ]

Zaposleni pri Applu so na voljo 24 ur na dan

article thumbnail

Dva nekdanja zaposlena pri družbi Apple sta mnenja, da ljudje, ki delajo za to podjetje, 'niso normalni', saj so na voljo 24 ur na dan. Zaposlitev v Applu sta primerjala z delom v jedrski elektrarni brez zaščitne obleke - ali se naučiš preživet [ ... ]

Zakaj izbrati Samsungov SSD 850 PRO?

article thumbnail

Samsungov SSD pogon 850 PRO z napredno tehnologijo 3D vertikalnega bliskovnega pomnilnika NAND, prinaša nove dimenzije zmogljivosti. Revolucionaren SSD 850 PRO je zaradi 3D V-NAND tehnologije idealna izbira za bolj zmogljive računalnike, prenosnike [ ... ]

ADAC test zimskih gum za sezono 2014/15

Kako deluje Apple Pay

Kindle Voyage je pripravljen na vaša bralna popotovanja

article thumbnail

Kako znižati račun za elektriko za do 15%?

Zaposleni pri Applu so na voljo 24 ur na dan

article thumbnail

Zakaj izbrati Samsungov SSD 850 PRO?

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost