DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

marsSmo v vesolju sami ali ne? Rezultati raziskave, ki je bila objavljena ta teden, ponovno odpirajo to vprašanje. Skupina znanstvenikov je ponovno pregledala podatke, ki jih je leta 1976 na Marsu zbrala z roboti Viking. Prepričani so, da je NASA že odkrila, da življenje na tem planetu obstaja oziroma je obstajalo.

Pri raziskavi so z matematično analizo ponovno pregledali podatke o zemeljskih vzorcih. Odkrili so, da so vzorci zelo kompleksni, zaradi te lastnosti pa so bolj podobni živim organizmom kot zgolj rezultatom geoloških procesov. V prvotni analizi pred 36 leti so te vzorce zavrgli kot kontaminirane. Biolog Joseph Miller je v rezultate tako prepričan, da z 99-odstotno gotovostjo podpira življenje na Marsu. Poleg tega NASI svetuje, da ji na Mars ni potrebno poslati ljudi, da bi to trditev potrdili, dovolj bi bili mikroskopi, ki bi na planetu odkrili bakterije.

Preberite še:

Microsoftov prevzem Nokie

article thumbnail

V petek 25. aprila 2014 se bo zgodil dolgo pričakovan prevzem finskega proizvajalca mobilnih telefonov Nokia, s strani programskega giganta Microsoft. To pomeni konec dolgega obdobja v zgodovini računalniške industrije.

Povračilo za odslužene Applove naprave

article thumbnail

Apple je razširil obsežen program recikliranja svojih produktov, ki ga sedaj opravljajo vse njegove prodajalne po svetu, s čimer se želi pozicionirati kot »zeleno« podjetje, ki mu za prihodnost okolja ni vseeno.

Facebook vas bo obveščal o prijateljih v bližini

article thumbnail

Uporabniki facebooka v ZDA bodo kmalu dobili funkcijo, ki omogoča, da vidijo prijatelje v svoji bližini.

Slovenska policija in Microsoft razvila mobilno informacijsko storitev ePolicist

article thumbnail

Slovenski policisti bodo kamlu opremljeni tako sodobno kot njihovi evropski kolegi, nemare še bolje. Slovenska policija je namerč v sodelovanju s slovensko podružnico programskega giganta Microsoft in partnerji razvila mobilno informacijsko storit [ ... ]

Google priskočil Samsungu na pomoč

article thumbnail

Google si po najboljših močeh prizadeva, da bi se izognil sodnemu sporu, v katerega sta se zapletla Samsung in Apple, kljub temu pa bo v drugem patentnem procesu svojemu južnokorejskemu poslovnemu partnerju priskočil na pomoč.

Konzolo PlayStation 4 uporabili za snemanje vročih videoposnetkov

article thumbnail

Igralna konzola PlayStation 4 igralcem omogoča, da svojo igralsko izkušnjo, v obliki fotografije, videoposnetka ali prenosa v živo, na spletu delijo s prijatelji ali širšo javnostjo. To možnost so sedaj mnogi izkoristili v manj »igričarske«  [ ... ]

Microsoftov prevzem Nokie

Povračilo za odslužene Applove naprave

Facebook vas bo obveščal o prijateljih v bližini

Google priskočil Samsungu na pomoč

Konzolo PlayStation 4 uporabili za snemanje vročih videoposnetkov

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost