DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

marsSmo v vesolju sami ali ne? Rezultati raziskave, ki je bila objavljena ta teden, ponovno odpirajo to vprašanje. Skupina znanstvenikov je ponovno pregledala podatke, ki jih je leta 1976 na Marsu zbrala z roboti Viking. Prepričani so, da je NASA že odkrila, da življenje na tem planetu obstaja oziroma je obstajalo.

Pri raziskavi so z matematično analizo ponovno pregledali podatke o zemeljskih vzorcih. Odkrili so, da so vzorci zelo kompleksni, zaradi te lastnosti pa so bolj podobni živim organizmom kot zgolj rezultatom geoloških procesov. V prvotni analizi pred 36 leti so te vzorce zavrgli kot kontaminirane. Biolog Joseph Miller je v rezultate tako prepričan, da z 99-odstotno gotovostjo podpira življenje na Marsu. Poleg tega NASI svetuje, da ji na Mars ni potrebno poslati ljudi, da bi to trditev potrdili, dovolj bi bili mikroskopi, ki bi na planetu odkrili bakterije.

Preberite še:

Bitcoin Institut iz Slovenije postal pridruženi član Bitcoin Foundation ZDA

article thumbnail

Bitcoin Foundation ZDA je v svoje vrste prejel prvega pridruženega člana iz južnega dela Srednje Evrope, Bitcoin Institut iz Slovenije, ki bo skrbel za celostno podobo svetovne Bitcoin Foundation v Sloveniji. S pomočjo nove spletne strani (http:/ [ ... ]

V petek 12. septembra WEBSI dan - 1. Simpozij o digitalnih komunikacijah

article thumbnail

WEBSI - Spletni prvaki izpostavljajo, predstavljajo in nagrajujejo digitalne presežke Slovenije. S kompleksno, a hkrati logično in transparentno metodologijo bo projekt WEBSI slovenski javnosti postregel z odgovorom na vprašanje: 'Kdo je dober in  [ ... ]

Kako hitra je dejansko rast znanja

article thumbnail

V času, ki ga v Sloveniji potrebujemo za sestavo vlade, se obseg vsega znanja na svetu podvoji. Nove tehnologije, vse večja hitrost prenosa podatkov in umetna inteligenca omogočajo neverjetno rast obsega znanja, ki ga ima na voljo človeštvo, na  [ ... ]

Na letalih Adrie Airways odslej dovoljena uporaba mobilnikov in tabličnikov

article thumbnail

Letalski prevoznik Adria Airways je konec avgusta uvedel spremenjena pravila za uporabo elektronskih naprav na letalih. Po novem je v vseh fazah leta na letalu dovoljena uporaba ročnih mobilnih elektronskih naprav, kot so pametni telefoni, tablični [ ... ]

Z dronom posneli skrivnostno gradbišče Applovega novega 'spaceship' kampusa

article thumbnail

Še dober teden bo treba počakati, da bomo videli, kakšen bo težko pričakovani Applov iPhone 6, obstaja verjetnost, da bodo na predstavitvi novosti 9. septembra pokazali tudi iWatch (o tem se šušlja že nekaj časa), ni pa vam treba več ugibat [ ... ]

Apple ni dosegel prepovedi prodaje Samsungovih mobilnikov iz serije Galaxy v ZDA

article thumbnail

Že tri leta trajajoča sodna vojna med Applom in Samsungom se bo očitno končala z zmago korejskega proizvajalca sodobne elektronike. Ameriško sodišče je namreč ugotovilo, da je Samsung sicer poskušal uporabiti nekatere lastnosti Applovih iPho [ ... ]

Bitcoin Institut iz Slovenije postal pridruženi član Bitcoin Foundation ZDA

V petek 12. septembra WEBSI dan - 1. Simpozij o digitalnih komunikacijah

Kako hitra je dejansko rast znanja

Na letalih Adrie Airways odslej dovoljena uporaba mobilnikov in tabličnikov

Z dronom posneli skrivnostno gradbišče Applovega novega 'spaceship' kampusa

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost