DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

NASA pred 36 leti našla življenje na Marsu?

marsSmo v vesolju sami ali ne? Rezultati raziskave, ki je bila objavljena ta teden, ponovno odpirajo to vprašanje. Skupina znanstvenikov je ponovno pregledala podatke, ki jih je leta 1976 na Marsu zbrala z roboti Viking. Prepričani so, da je NASA že odkrila, da življenje na tem planetu obstaja oziroma je obstajalo.

Pri raziskavi so z matematično analizo ponovno pregledali podatke o zemeljskih vzorcih. Odkrili so, da so vzorci zelo kompleksni, zaradi te lastnosti pa so bolj podobni živim organizmom kot zgolj rezultatom geoloških procesov. V prvotni analizi pred 36 leti so te vzorce zavrgli kot kontaminirane. Biolog Joseph Miller je v rezultate tako prepričan, da z 99-odstotno gotovostjo podpira življenje na Marsu. Poleg tega NASI svetuje, da ji na Mars ni potrebno poslati ljudi, da bi to trditev potrdili, dovolj bi bili mikroskopi, ki bi na planetu odkrili bakterije.

Preberite še:

Pozor! Slovenske kamere tarča hekerjev!

article thumbnail

Posnetki več tisoč mobilnih varušk se javno prenašajo preko svetovnega spleta, ne da bi lastniki vedeli za to.

En mesec bo živel v koži neznanca

article thumbnail

Bi se bili pripravljeni za en mesec zapreti v sobo, nadeti 3D očala in slušalke ter živeti življenje nekoga drugega?

Samsung razkriva načrt, kako bo priklopil vaša življenja

article thumbnail

Samsung bo skrbel za našo hišo, zdravje in virtualno zabavo. Preberite si, kaj vse načrtuje z našim življenjem.

Kako je Snowden vplival na javno mnenje Američanov?

article thumbnail

Kako so razkritja strogo zaupnih dokumentov, o ameriškem nadzorovanju v ZDA in drugod po svetu, spremenila javno mnenje?

Zaprosil jo je z 99 telefoni iPhone 6, a ga je zavrnila

article thumbnail

Mladenič je na Kitajskem svojo najdražjo zaprosil za roko s pomočjo 99 pametnih telefonov iPhone 6. Žal ga je zavrnila.

Intel: Nič več mineralov s konfliktnih območij

article thumbnail

Intelovi čipi z mikroprocesorji in ohišja, izdelana v njihovih tovarnah v letu 2014, ne vsebujejo mineralov s konfliktnih območij.

Pozor! Slovenske kamere tarča hekerjev!

En mesec bo živel v koži neznanca

Samsung razkriva načrt, kako bo priklopil vaša življenja

article thumbnail

Kako je Snowden vplival na javno mnenje Američanov?

Zaprosil jo je z 99 telefoni iPhone 6, a ga je zavrnila

Intel: Nič več mineralov s konfliktnih območij

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost