DNE – Zanimive novosti iz sveta tehnologije

Domov E-svet Znanost Odkrili čudežno zdravilo za vse vrste raka?

Odkrili čudežno zdravilo za vse vrste raka?

laboratorij_0312Skupina raziskovalcev s prvo-podpisanim Stephenom B. Willinghamom (celoten seznam sodelujočih si lahko ogledate tukaj), je odkrila zdravilo, za katero menijo, da lahko zmanjša ali celo popolnoma uniči vse tumorje v človeškem telesu. Znanstvena fantastika? Zveni že tako, toda poskusi na miših so za zdaj obetavni.

Novo odkrito zdravilo deluje tako, da cilja na protein CD47, ki v telesu deluje kot marker, ki imunskemu sistemu sporoča, katere celice so zdrave in naj jih zato ne napada. Težava je, da rakaste celice vsebujejo isti marker, zato jih imunski sistem ne pokonča. Omenjenim raziskovalcem pa je sedaj uspelo dognati, kako selektivno blokirati protein CD47 in sicer tako, da rakaste celice ostanejo brez markerja, ki imunskemu sistemu sporoča, naj jih "pusti pri miru".

Poskusi na miših, ki so jim vstavili "človeške" tumorje, so do zdaj pokazali, da takšen pristop zmanjša ali celo uniči tumor na prsih, debelem črevesju, mehurju, možganih, jetrih in prostati.

Podoben način zdravljenja se je do zdaj uporabljal pri pacientih z limfomom ali levkemijo, tokratno odkritje pa kaže, da bi ga lahko uporabili za zdravljenje vseh vrst raka. Skupina znanstvenikov je za nadaljnje raziskave že prejela 20 milijonov dolarjev, ki bodo omogočili začetek testiranja zdravila na ljudeh.

HP iz trgovin umaknil 6 milijonov kablov

article thumbnail

Podjetje Hewlett-Packard iz trgovin umika 6 milijonov kablov za polnjenje računalnikov, saj so se ti pregrevali ali pokvarili.

Noben operacijski sistem ni več varen pred hekerji, pa tudi nobena naprava ne

article thumbnail

Raziskava, ki sta jo izvedla Kaspersky Lab in B2B International, razkriva, da uporabnike spleta najbolj skrbi zaščita zasebnosti in identitete, njihovih osebnih podatkov, financ in varnost otrok. Ker kar 79 % Evropejcev uporablja naprave na različ [ ... ]

Že poznate aplikacijo SLMMSK?

article thumbnail

Če spadate med tiste, ki jim gredo selfieji prijateljev zelo na živce, je aplikacija SLMMSK kot nalašč za vas.

Na startupjob.si zbrana prosta delovna mesta v mladih podjetjih iz IT-panoge

article thumbnail

Internet Week Slovenija, ki pokriva sceno mladih tehnoloških podjetij, je predstavil zaposlitveni spletni portal startupjob.si, kjer so zbrana prosta delovna mesta v mladih podjetjih iz IT-panoge. ''Portal je nastal kot odziv na perečo problematiko [ ... ]

Kaj je Navdy?

article thumbnail

Projekt Navdy je nastal v iskanju rešitev, ki bi pripomogle k zmanjšanju prometnih nesreč zaradi uporabe pametnih telefonov.

Samsung bo septembra predstavil Galaxy Gear Solo

article thumbnail

Novi izdelek Samsunga z imenom Galaxy Gear Solo bo septembra predstavljen skupaj z novo 'phablet' Galaxy Note 4 na tehnološkem sejmu v Berlinu.

HP iz trgovin umaknil 6 milijonov kablov

Noben operacijski sistem ni več varen pred hekerji, pa tudi nobena naprava ne

article thumbnail

Že poznate aplikacijo SLMMSK?

Na startupjob.si zbrana prosta delovna mesta v mladih podjetjih iz IT-panoge

Kaj je Navdy?

Samsung bo septembra predstavil Galaxy Gear Solo

article thumbnail

E-revija brezplačno vsak teden!

DNE Tehno Facebook spremljaj Twitter DNE Tehno sledi You Tube glej
Sveže in aktualne novice iz tehnološkega sveta, testi in zabavne vsebine – vsak ponedeljek v vašem e-poštnem predalu!
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli! Z oddajo naročila soglašate s splošnimi pogoji in politiko varovanja zasebnosti.

Znanost